Torby reklamowe czyli kreatywne narzędznie marketingowe 

Reklama dźwignią handlu – głosi popularne powiedzenie. Jeszcze inne mówi – potrzeba matką wynalazku. Współcześnie nie jest łatwo zareklamować się, wypromować, dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów z wyszczególnionej grupy docelowej. Marketerzy i osoby odpowiedzialne za szeroko pojętą  promocję marki, prześcigają się w wymyślaniu coraz nowszych działań mających na celu zwiększenie sprzedaży produktu i rozpoznawalności firmy na rynku.

Oprócz środków masowego przekazu do których należy prasa, radio, telewizja i Internet – które mieszczą się w zakresie marketingu ATL, w działaniach promocyjnych korzystać można, z równie dobrym skutkiem, z działań z zakresu BTL, czyli nośników reklamy będących materiałami zwanymi POS lub POP. Główną przewagą działań BTL nad działaniami ATL jest fakt bezpośredniego, opartego na zmyśle dotyku, kontaktu odbiorcy z materiałem reklamowym. Dzięki temu uniknąć można sytuacji, że komunikat reklamowy – w prawdzie wyświetlony w jednym z mediów lub na nośniku – nie dotrze do odbiorcy, ponieważ emisja odbędzie się poza jego świadomością. Korzystając w przedsięwzięciach promocyjnych z materiałów POS można mieć pewność, że kontakt odbiorcy z nośnikiem reklamowym będzie długi i świadomy.

Do takiego rodzaju gadżetów należą właśnie torby reklamowe.

Konsument uwielbia dostawać prezenty gratis i czuć się doceniony przez sprzedającego. Warto, aby artykuły reklamowe, które mają promować naszą firmę, były zapakowane w wyjątkową torbę. Dlaczego? Dlatego, że w takim układzie torba reklamowa spełnia dwie funkcje:

  • Po pierwsze sama jest nośnikiem reklamy i podstawowych informacji o firmie jeżeli tylko postaramy się o nadrukowanie na niej własnego logo lub logotypu.
  • Po drugie jest wyjątkowym opakowaniem tego, co otrzymuje od nas konsument. Opakowanie ma ogromne znaczenie w działaniach promocyjnych, a dla konsumenta jest niejednokrotnie równie ważne jak sam podarunek. Nie bez powodu prezenty świąteczne pakujemy w wymyślne, ozdobne torby i papiery. W ten sposób wydłuża się  pierwszy kontakt odbiorcy z przedmiotem, a etap rozpakowywania podsyca atmosferę ciekawości.

W działaniach z zakresu BTL bardzo ważne jest, aby wszelkiego rodzaju artykuły POS były niestandardowe, oryginalne, a nawet spersonalizowane. Dlatego doskonałym rozwiązaniem są właśnie torby reklamowe. W naszej ofercie znajdują się różnego rodzaju torby od tradycyjnych papierowych – w pełnej gamie kolorystycznej, po laminowane i tzw. prestiżowe. W Allbag oferujemy kompleksową obsługę w zakresie wykonania toreb reklamowych z nadrukiem. Na podstawie przesłanych przez klienta plików przygotowujemy wizualizację torby z wybraną grafiką – usługa ta jest bezpłatna bez względu na to, czy klient zdecyduje się złożyć zamówienie. Nasz zespół jest doskonale zorientowany w zakresie użyteczności toreb reklamowych dlatego bardzo chętnie i fachowo doradza w kwestii doboru koloru toreb do identyfikacji wizualnej firmy, jej rodzaju i wielkości tak aby mogły być wykorzystane zgodnie z przeznaczeniem.

Torby prestiżowe doskonale sprawdzają się do pakowania prezentów, alkoholu, materiałów luksusowych. Torby laminowane są artykułem bardzo eleganckim dlatego najczęściej wykorzystywane są przez naszych klientów podczas eventów i różnego rodzaju imprez promujących firmę.

Kolejną zaletą korzystania z papierowych toreb reklamowych podczas działań promocyjnych jest fakt, że w ten prosty sposób do odbiorcy dostarczana jest informacja o tym, że firma zorientowana jest na działania CSR – wybrała bowiem torbę papierową, a nie szkodliwą dla środowiska foliówkę.

Zastosowanie torby reklamowej jest niesłychanie szerokie. Ten rodzaj artykułu POS sprawdzi się nie tylko w przypadku firm oferujących produkty fizyczne, w brew pozorom usługodawcy sięgają po nie równie często. Torba może być doskonałym nośnikiem reklamy podczas różnego rodzaju eventów czy happeningów, i może być wykorzystana do zapakowania broszur informacyjnych czy gadżetów promocyjnych, a także upominków, które przekazujemy na cele charytatywne, czy imprezy sponsorowane. Będzie reklamą firmy wszędzie tam, gdzie nie dociera reklama masowa.